matildaass

Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Man måste älska bloggplatsen

Av matilda - 28 december 2010 16:02

Igår hade jag tänkt att jag skulle göra ett inlägg om vilka julklappar jag har fått, jag hade tagit kort på allihopa och till och med redigerat vissa av dom! Och sen när jag tänkte göra själva inlägget, visade det sig att bloggplatsen var på ett retsamt humör och började krångla. Det gick inte att trycka någonstans och istället för ÅÄÖ blev det någon sånhär á konstig grej. Man ba jahapp, det här var ju roligt.. (tyck synd om mig).


Sen kom jag på att ni inte bryr er om vad jag har fått i julklapp, så jag raderade bilderna och sket i att göra inlägget. End of this funny story.


En sak jag inte fattar grejen med, är när folk (oftast fjortisar) (eller inte oftast fjortisar, men för det mesta) (eller vafan, glöm dom här parenteserna) lägger ut inlägg på sina bloggar där rubriken är saker som "I thought it was you and me" eller "I can't let go of this pain" eller "It's never going to be you and me", och så lägger dom ut en bild på sig själva i svartvitt. ? .Okej om man la ut ett sånt inlägg en eller två gånger, men varenda dag? Jag fattar inte, dom skriver ju ändå aldrig vad som hänt, eller vem det handlar om, så varför är det intressant för oss läsare liksom. Wierd.


Nu ska jag baka bröd.

 
 
Ingen bild

Hannna

28 december 2010 16:22

Men vissa kanske vill skriva av sig ? Och ibland kanske man inte vill hänga ut dom det handlar om i sin blogg ? Stör dig inte på så onödiga saker vännen...

 
avesta ;*

avesta ;*

28 december 2010 17:27

jag brukar göra så ibland. ska jag sluta med det ? :)

http://www.aavestarasool.devote.se

 
avesta ;*

avesta ;*

28 december 2010 18:18

eller jag skriver inte sådana överskrifter , men ändå :P

http://www.aavestarasool.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda - 5 juni 2011 18:03

http://matildagrundman.devote.se/

Av matilda - 3 juni 2011 13:09

så därför tänker jag inte blogga mer här och inte heller godkänna allqa frågor jag fick på frågestunden. ...

Av matilda - 30 maj 2011 22:09

Fråga på, jag svarar på allt!

...

Av matilda - 22 maj 2011 21:00

I'm bored!

Av matilda - 22 maj 2011 19:37

Va är set för jävla outbildade loser-lärare som ger en 3 prov EFTER att man har fått omdömena? Jäkla skit. Sen har jag diagnos nästa vecka också, som om det inte redan var nog redan liksom. Ja så då kan ni väl gissa vad jag gör nu? Pluggarpluggarpl...

Ovido - Quiz & Flashcards