matildaass

Alla inlägg den 30 december 2010

Av matilda - 30 december 2010 19:57

Tycker att den här vintern har blivit väldigt långdragen nu. Vi fattar, vintern är vit och kall. Det är mysigt med snö på julen. Man kan åka skidor. We get it! Men nu har ju det här snöhellvettet hållt på i flera månader, jag vill kunna gå barfota! Jag vill se asfalt igen. Sola och bada och allt det där. Kunna cykla utan att slira omkring som en galning.


Jag vill att allt ska vara som i den här videon.




-

Av matilda - 30 december 2010 18:54

Matilda: När jag blir stor så ska jag fokusera på min utbildning framför allt. Plugga i Lund, till hjärnkirurg eller liknande. Jag ska vänta med kärleken och inte dricka förren jag är 21. Jag ska vara eftertänksam och sparsam och tänka igenom varenda beslut jag tar.

Pappa: Yeah, right.


Vaddå? Det där med alkoholen är ju sant!

Av matilda - 30 december 2010 13:32

Jag känner mig död idag. Jag vaknade med huvudvärk och någon konstig grej målad på kinden. Hangover without alcohol. Segt.

Och när jag såg bilderna jag har lagt upp blev det ju inte bättre. Nåja.


Jag får väl ta en alvedon och se glad ut.

Av matilda - 30 december 2010 02:15

  Here we go Foki style

    Det där jag har på kinden.. vet inte, fick bara lust att måla på något.   

Ovido - Quiz & Flashcards