matildaass

Alla inlägg den 26 december 2010

Av matilda - 26 december 2010 13:21

Hejsan mina damer och mina kvinnor och mina chaps. Nu har jag firat jul som sjutton! Därav den dåliga uppdateringen. Jag har fått en massa fina saker, jag är verkligen nöjd med min julafton/juldag. Fick mysa med släkten och äta god mat.


Man måste älska min farfars julbord - Köttbullar och pommes frites.


Varenda blogg jag har gått in på har lagt ut bilder på sina julklappar, var och en försig! Palla, jag menar, man kan väl åtminstonde ta en bild på alla tillsammans! Så har dom skrivit vad julklapparna kommer ifrån, vem som har köpt dom (som om läsarna vet vem deras "moster Ingrid" är) och vissa har till och med skrivit vad dom kostar. Jag trodde att man alltid tog bort prislapparna när/om man köpt något. Det makar ingen sense liksom..


Och God Jul förresten, det glömde jag skriva!

Ovido - Quiz & Flashcards