matildaass

Alla inlägg under mars 2011

Av matilda - 25 mars 2011 23:38

Hur kan asiater alltid vara så grymma på instrument? När de är 6 år gamla kan det spela sånt som tar oss 15 år att lära. Säkert för att de har mer tålamod än oss. Men kolla bara på den här killen:


Av matilda - 25 mars 2011 17:14

  • Tröjor
  • Någon som vill gå ut och träffa mig ikväll.
  • En bikini.
  • En kladdkaka.
  • En hjärna som kan tänka logiskt.
  • Ett par ben som kan åka skidor.
  • Kläder.
  • Kläder igen.
  • Åter igen kläder.
  • En ny design på bloggen (AKUT)

Ska jag börja blogga på Devote? Alla verkar ju göra det. Men det verkar vara så komplicerat. För storbloggare mer än för mig.


Ikväll är jag hemma ensam. Eftersom ingen verkar kunna gå ut får jag lov att beställa Pizza, kolla på film och ligga i soffan i mjukisbyxor. Fan.

Av matilda - 22 mars 2011 17:57

Mitt internet var borta nästan hela förra veckan, och efter det tappade jag suget till att blogga. Därav dålig uppdatering.


Imorgon är det studiedag *glädjeårar* och ikväll sover jag hos Lollo. Vi ska bland annat dra ut lite, snacka och larva oss.

Som vanligt alltså.


Och idag är jag dessutom för snygg för att få vara med på bild.. sorry.

Eller inte. Tolka det hur ni vill.

Av matilda - 14 mars 2011 18:14

Avesta och jag sitter och pluggar lite nu. Passar på att uppdatera bloggen då. Vet ni vad? Jag har två skärsår på armen som jag inte har en aning om hur jag fått. Scary as hell.


 

AJ

Av matilda - 14 mars 2011 07:44

Godmorgon Godmorgon. Har precis kommit ut ur duschen och klätt på mig, så nu sitter jag här och lyssnar lite på musik. Tog några år att bestämma kläder. Jag lägger alltid fram kläder till morgondagen på kvällen. Men på morgonen ändrar jag mig och byter kläder flera gånger tills jag bestämt mig. Usch vad jag hatar det!


Folk vill att jag ska skriva mer om mina outfits, och det kan jag göra, för jag gillar faktiskt min nya stil. Eller den är väl inte så ny längre, men ändå. Jag trivs med den. Men jag har tyvärr ingen bild på mina kläder idag (försökte få till en, men det gick inte så bra hehe).


Men jag kan ju alltid skriva vad jag har på mig idag.


Jeans skjorta instoppad i svarta chinos. Två flätor och en dålig ansiktsdag.


Did you gajs get it?

Av matilda - 13 mars 2011 20:50

Tänkte bara säa godnatt, för det blir ingen mer bloggning ikväll. Ska borsta gaddarna nu och sen lägga mig och kolla på Män som hatar kvinnor. Good Night!


 



Av matilda - 13 mars 2011 18:29

Ajajajaj, jag ramlade i trappen nyss. Kommer nog ha ett väldigt vackert blåmärke på armen imorgon. Det syns redan. Aouch.


Nu tänkte jag skriva om två saker som jag verkligen hatar. Jag har gjort det förut, men det här är två helt andra saker som jag inte skrivit om förut. Eller vafan. Jag gör väl en lista på hatsaker, precis som jag brukar.


1. Folk som tycker synd om sig själva, eller försöker få andra att tycka synd om en. Fasen vad jobbiga sånna personer är. Jag var sån förut, det kan jag erkänna. Vilken tur att jag insåg hur barnsligt det är. Men till exempel, när man bråkar med någon, eller konfronterar någon som man tycker gjort något fel, så vänder dom plötsligt det hela och ba: Åhh, jag gör alltid såhär. Jag är så dum. Jag kan aldrig göra rätt.

Det blir asjobbigt då. Vad ska man säga? Särskilt om den verkligen har gjort någonting dumt och man är väldigt arg på den. Ja, ni fattar.

2. Folk som utnyttjar en. Vilka ruttna personer det är! Som till exempel en grej jag varit med om nyligen. Man börjar få känslor för någon, det går långt och man blir verkligen lycklig. Sedan får man reda på att man är någon slags "strulkompis" för den, och att den inte alls vill ha något förhållande eller sånt, den vill bara leka lite. Det suger!


Det blev ingen lång lista, men jag skrev så mycket.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards