matildaass

Alla inlägg den 7 december 2010

Av matilda - 7 december 2010 18:09

Jag är riktigt förbannad på romarriket just nu. Fast, hade det inte funnits hade jag väl setat och pluggat på någon annan skit nu.


Hur som helst. Lite om idag:

Eftersom jag är med i here 4 u så skulle vi gå ut i klasserna och presentera oss idag. Jag blev riktigt nervös, tur att 6or inte bits i alla fall. Fast det gick ändå väldigt bra. Det blev bara LITE pinsam tystnad någon minut här och där...


Vi hade bild idag (förutom syslöjd som jag är fullständigt katastrofal på så är det bilda jag är sämst på) och vi håller på att rita av svartvita bilder. Grejen med det är att vi ska lära oss skugga med blyters. Den här bilden ska jag skugga:

 

Ni får inte bli rädda nu. Bilden är tagen av en fotograf som heter Pontus Arvåsen, och jag tyckte att det var en rätt cool bild. Ni kan få se resultatet av min bild sen. Om den inte blir alltför misslyckad...

Ovido - Quiz & Flashcards