matildaass

Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

Blondinskämt

Av matilda - 1 maj 2011 20:39

Vad kallar man en blondin på universitetet?

-Besökare.


Hur får man en blondin att skratta på en Måndag?

-Berättar en rolig historia på fredagen.


Varför säger inte blondiner någonting medan de har sex?

-Deras mamma har sagt att de inte får prata med främlingar.


Varför äter inte blondiner mat ur konserver?

-De får inte ner huvudet i dom.


En blondin går in på Elgiganten med en brun peruk på sig. Hon säger till expiditen: Jag skulle vilja köpa den där TVn. Expiditen skakar på huvudet och säger: Tyvärr, jag säljer ingenting till blondiner.

Nästa dag går blondinen in i samma affär igen, men nu har hon på sig en rödhårig peruk. Hon går fram till samma expidit igen och säger: Jag skulle vilja köpa den där TVNn. Expiditen skakar återigen på huvudet och säger: Tyvärr, jag säljer ingenting till blondiner.

Nästa dag har blondinen färgat håret svart, hon går in i affären och säger: Jag skulle vilja köpa den där TVn. Expiditen skakar på huvudet och säger: Jag säljer ingenting till blondiner. Blondinen säger irriterat: Men jag har ju färgat håret svart, hur kan du veta att jag är blondin? Expiditen svarar: Därför att det där är ingen TV, det är en micro.


Hur många gånger skrattar en blondin åt ett skämt?

-Tre gånger. En när man berättat själva skämtet, en när hon fått det förklarat för sig och en när hon förstår det.


Vad är du om du inte förstod något av de här skämten?

-BLOND.


Nu ska jag tvätta håret.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda - 5 juni 2011 18:03

http://matildagrundman.devote.se/

Av matilda - 3 juni 2011 13:09

så därför tänker jag inte blogga mer här och inte heller godkänna allqa frågor jag fick på frågestunden. ...

Av matilda - 30 maj 2011 22:09

Fråga på, jag svarar på allt!

...

Av matilda - 22 maj 2011 21:00

I'm bored!

Av matilda - 22 maj 2011 19:37

Va är set för jävla outbildade loser-lärare som ger en 3 prov EFTER att man har fått omdömena? Jäkla skit. Sen har jag diagnos nästa vecka också, som om det inte redan var nog redan liksom. Ja så då kan ni väl gissa vad jag gör nu? Pluggarpluggarpl...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards