matildaass

Alla inlägg under april 2011

Av matilda - 5 april 2011 09:45

Skolans bildsal har brunnit, så nu sitter vi i någon cafeteria och har bild. Man ska rita självporträtt och grejjor, de suger! Jag SUGER på att rita, bild SUGER, vår skola SUGER. Det är mycket som suger just nu.

Av matilda - 3 april 2011 22:43

Förlåt kära läsare, jag har helt glömt bort er! Jag har varit i Klövsjö 4 dagar och åkt skidor, och sedan har jag inte ens tänkt på att uppdatera. Vad flummig jag är ^^


Idag fyller min bror år (big congratulations till han) och släkten var här. Min släkt alltså. Vilka härliga människor det är. Min tyska mormor som är så rolig. Hon säger så knäppa saker, och trots att hon är nästan 80 år gammal så tränar hon. Hur coolt är inte det? 

Min moster som är tokig i glass, min andra moster som är så snäll så att det är inte klokt. Nästan jobbigt snäll. För snäll. Men hon säger alltid så snälla saker till mig och ger mig komplimanger hela tiden. Hur vacker och smart jag är. Och så hatar hon socialdemokratena. Vad dom har gjort för fel vet jag inte. Min faster som är en så stark och egen person. Och så samlar hon på ALLT! Och mina snälla, underbara och älskade kusiner. Jag älskar min släkt!


Min brorsa fick i alla fall 3 säsonger av "the big bang theory". Happyface.


Jag skäms inte över jag ser ut (oftast inte i alla fall)

    Trött chey här. Gillar den feta finnen jag har på hakan. 


 



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards