matildaass

Alla inlägg den 22 april 2011

Av matilda - 22 april 2011 16:20

Hittade en rolig historia på en hemsida, men innan ni får läsa så måste ni plåga er igenom två bilder på mig:       Ha

En Amerikanare, en Mexikanare och en Norrman jobbade alla på en skyskrapa. Alla hade med sig lunch, och varje dag fick Amerikanaren hamburgare, Mexikanaren tacos och Norrman skinkmackor.
En dag satt de och åt sin lunch som vanligt. Amerikanaren öppnade sin lunchlåda och sa:
- Nej, inte hamburgare igen! Får jag hamburgare en gång till hoppar jag!
Mexikanaren öppnade sin lunchlåda och utbrast:
- Nej, inte tacos igen! Får jag tacos igen så hoppar jag!
Norrmannen ville ju inte vara sämre, så när han öppnade sin lunchlåda sa han:
- Nej, inte skinkmackor igen! Får jag skinkmackor en gång till så hoppar jag!

Nästa dag fick Amerikanaren hamburgare, så han gjorde som han hade sagt och hoppade ner och dog.
Mexikanaren fick sin tacos, hoppade och dog. Och Norrmannen hade skinkmackor som vanligt, så han hoppade och dog.

Senare, på begravningen träffades männens fruar och pratade. Amerikanarens fru grät och sa:
- Åh, om jag bara hade vetat att han inte ville ha hamburgare hade jag aldrig skickat med honom det!
Mexikanarens fru snyftade till hon också och sa:
- Om jag bara hade vetat att han inte tyckte om tacos hade jag aldrig skickat med honom det!
Norrmannens fru sa inget, så de båda andra tittade på henne.
- Men titta inte på mig, sa hon, han bredde sina skinkmackor själv varenda morgon!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards