matildaass

Alla inlägg under mars 2011

Av matilda - 13 mars 2011 13:43

Det här känns som en riktigt seg dag. Jag är skittrött och orkar inte göra någonting. Förutom att kolla på Vänner, det är min drog!


Dagens höjdpunkt kommer nog att vara solsidan. Så underbar serie. Jag skrattar lika mycket varje gång. Särskilt åt Ove, men jag tycker att Anna (Mia Skäringer) också är sjukt rolig. Hennes dialekt, den är så skön. Gud alltså.

  Måste bara säga att jag tycker att jag är sjukt snygg.

Av matilda - 12 mars 2011 14:15

Den här veckan har jag verkligen haft fullt upp! Därför har jag uppdaterat bloggen så dåligt. Eller dåligt, jag menar inte alls.


Well well. Nu sitter jag och väntar på att skitungarna Lindh ska komma hit och så tittar jag på roliga klipp på youtbe. Hehehe, fan vad mycket skit det finns där alltså.


Min älsklingslåt!!!!!!!!


And this is me today:


   

Ursäkta minen på mitt facefoto. Men jag orkade inte le och göra mig till.

Av matilda - 7 mars 2011 16:54

      Sitter och pluggar nu. Roligt va? Det där måste ni ju anteckna, det var ju så intressant.

Av matilda - 6 mars 2011 17:49

Fast dom verkar bli ganska misslyckade... Nåja, ni får se resultatet senare.

Av matilda - 6 mars 2011 10:45

Tjejkvällen blev lyckad! Fick inte så många bra bilder dock. Vi är ju så jävla fula.

Men jag är fortfarande trött. Vi somnade inte fören 5-6 tiden. Så igår var jag Död med stort D.


Idag kommer inte att vara en rolig dag. Jag måste plugga och mamma tänker göra blomkålssoppa till lunch.


 

Not my favorite.

Av matilda - 4 mars 2011 10:48

Jag har skrikit på min mamma, skällt ut min brorsa, smällt igen dörrar... ja, ni kanske fattar att jag har lite damp-humör idag. Inte kul.


Snart ska jag gå till Ica och handla saker till ikväll.

Ni frågade inte, men jag skrev det i alla fall, MOAHAHAHHAHAHA!!!!

Av matilda - 3 mars 2011 19:44

Det här är verkligen min humor!


Härligt att se att även solen har sina fläckar.

Och sen när family guy gör parodi på det, så klockrent!


Av matilda - 3 mars 2011 19:23

Det blev en snabbis in på H&M och sedan fika med Louisa på systrarna (Thank god att jag har varit ute och joggat i två dagar, då kunde jag fika med gott samvete) . Det här kläderna landade i min garderob idag:    

   

Snygga va?


Och imorgon kommer det lite tjejfolk hem till mig. Kanske om jag orkar, tar jag lite bilder för att underhålla er.  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards