matildaass

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av matilda - 3 mars 2011 19:44

Det här är verkligen min humor!


Härligt att se att även solen har sina fläckar.

Och sen när family guy gör parodi på det, så klockrent!


Av matilda - 3 mars 2011 19:23

Det blev en snabbis in på H&M och sedan fika med Louisa på systrarna (Thank god att jag har varit ute och joggat i två dagar, då kunde jag fika med gott samvete) . Det här kläderna landade i min garderob idag:    

   

Snygga va?


Och imorgon kommer det lite tjejfolk hem till mig. Kanske om jag orkar, tar jag lite bilder för att underhålla er.  

Av matilda - 3 mars 2011 11:00

Hittade en mapp med alla bilder som jag har på datan. Herregud säger jag bara. Jag har verkligen förändrats. Jag menar, kolla på hur jag såg ut för kanske ett och ett halvt år sedan:


   

Fyfan. Men alla har väl sin fjortisperiod. Jag kan nästan inte låta bli att skratta åt mig själv. Men jag tycker nog att jag är mycket snyggare nu:   Lite galnare bara.

Av matilda - 3 mars 2011 10:15

Godmorgon my dear blog.


Vaknade för ett tag sedan, har sovit riktigt dåligt. Jag drömde mardrömmar om ormar, äckliga djur det där. Dom kröp upp för benen på mig, blä. Jag brukar inte vara känslig, men när det kommer till ormar... där går gränsen. Usch.


Men jag ska väl hoppa in i duschen nu, för sedan ska jag ner till stan och sedan ska jag och Louisa hitta på något. Jag känner på mig att det här kommer att bli en bra dag.


Vet ni vad jag hatar? Folk som hittar på ursäkter. Alltså folk som ljuger ihop ursäkter för att slippa någon/något. Okej, vita lögner finns ju också, men det är annorlunda. Jag ser när folk hittar på ursäkter, och jag tycker det är okej någon gång. Men gör man det flera gånger, då är man ju bara patetisk. Då kan man säga sanningen. Gah. Jag hatar verkligen när folk gör så. Så fega och svaga människor.


The Shower Is Waiting For Moi.

Av matilda - 3 mars 2011 01:15

Nu tar jag på mig nattmössan och tänker sjunga mig själv till sömns. Pussipuss och nattinatt

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards