matildaass

Alla inlägg under januari 2011

Av matilda - 3 januari 2011 21:50

Nu sitter jag vid mitt nya skrivbord och redigerar bilder.

Vad gör ni?

SD

Av matilda - 3 januari 2011 00:48

Att SD kom in i riksdagen är för mig fortfarande ett mysterium. Hur kan vuxna människor ha sådanna dumma åsikter som dom har? Idiotiskt. Om man är invandrare, har en annan religion eller hudfärg, det spelar ingen roll! Man är fortfarande människa. Min släkt är invandrare, från Tyskland. Så vadå, ska min familj ut ur landet, Jimmie Åkesson? Tar vi dina jobb, dina pengar? Eller tar vi plats? Vi kanske borde flytta härifrån. Vi förstör ju så mycket.

Det som är så konstigt är ju att Sverige ska föreställa neutralt, men vi är så jävla fördomsfulla. Om någon från mellanöstern kommer i närheten tror vissa att dom ska spränga allt i luften. Det är så himla töntigt!


Men man kan sumpa sin chans som människa. Om man dödar någon till exempel. Men det har inte med religion att göra.

Av matilda - 1 januari 2011 16:17

På grund av magsjuka (tycker riktigt synd om Tilda, som får ha tråkigt hela nyåret) men det blev middag, övernattning och annat roligt hemma hos underbara familjen Lindh tillsammans med Sjuls. Det var ju ett tag sedan man skrattade varannan minut.


Mitt enda nyårs löfte är att jag ska träna tills jag blir bekväm med min kropp. Hoppas jag lyckas!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards