matildaass

Alla inlägg under januari 2011

Av matilda - 9 januari 2011 17:06

Det börjar ju bli ganska sent nu, ska nog gå och lägga mig *gääässssppp*

Haha, nej men allvarligt. Trots att klockan bara är fem så känns det som om jag kommer somna vilken sekund som helst. Drygt.


  En onödig bild. Mest för att visa hur trött jag är.

Av matilda - 9 januari 2011 09:56

Bloggen har varit bortglömd i några dagar nu. Men jag har faktiskt haft jättemycket för mig (eller där ljög jag, jag har faktiskt inte gjort så speciellt mycket) men nu uppdaterar jag i alla fall! Harry Potter filmen var skitbra och spännande, så nu väntar jag otåligt på att nästa del ska komma. I förrgår var det mys med tjejerna, och nu ska jag ut och springa. Fan, jag tänker inte ge mig! Jag ska slå mitt gamla bip-test med hästlängder!!!


Och sen om man får en lite nsyggare kropp till sommaren gör ju ingenting. Jag kommer inte direkt bli ledsen då.

Av matilda - 6 januari 2011 15:48

 

Av matilda - 6 januari 2011 10:51

Läs kommentaren så få ni svaret på vad jag skulle göra igår. Fast godiset är egentligen till tjejmiddagen, så jag åt ingenting. Men jag var riktigt trött igår, så jag la mig tidigt.


Vad ska jag gör idag då? Jag ska först åka och simma med Lollo, sedan ska jag gå på bio med Louisa. Den nya Harry Potter filmen. Ärligt talat, jag tycker filmerna är asbra! Böckerna är lite trista, efter som jag har sett alla filmerna så vet jag ju ändå vad som ska hända.


Men att simma längder i en halvtimma låter väldigt frestande just nu. Och sen bio på det. Det här kommer nog bli en riktigt bra dag.

Av matilda - 5 januari 2011 13:54

 
  

                  +

    

                 +

 


Vad tror ni?


Av matilda - 4 januari 2011 21:08

Alla Sean Kingston låtar och flera andra låtar handlar om någon sim heter Shawty. Vem är det? Varför handlar alla låtar om henne?


To name a few: Eenie meenie, replay, shawty let's go, just a dream och flera.


Nu har jag varit och tränat i alla fall. Mina ben är Döda med stort D.


Av matilda - 4 januari 2011 18:28

Jag tänkte att jag skulle skriva ner alla viktiga saker i min nya almanacka för en stund sedan. Det kan ju vara bra med tanke på mitt minne. Det slutade med att jag blev deprimerad. Jag hade inga viktiga saker att skriva upp. Jag är alltså en väldigt tråkig och utråkad person. Men jaja.


Snart ska jag träna med Lovina och Avesta. Det är ju sommar snart.

Av matilda - 4 januari 2011 14:12

Äntligen fick jag ett skrivbord till mitt rum! Det har varit väldigt efterlängtat.

 

Saker jag ska göra idag:


* Jag ska till tandplågaren.

* Städa mitt rum

* Va med Lollo.

* Åka och träna.


Så jag har lite att göra idag i alla fall. Igår hade jag inget liv.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards