matildaass

Alla inlägg under november 2010

Av matilda - 26 november 2010 14:15

Antar att min presemtation ruta inte direkt säger så mycket om mig, och för er som vill veta mer om mig har jag gjort ett test (eller gjort och gjort, kopierat snarare).


Allmänt


Vart bor du? - Västerås

Vad heter du? - Matilda

Hur gammal är du? - 13

Hårfärg - Blond med ljusa slingor

Stjärntecken - Skorpinion

Tror du på gud? - Nja.. Inte riktigt, har faktiskt inte "valt" någon religon än.

Är du nöjd med dig själv? - Det beror på vilket humör jag är på

Är du helsvensk? - Tre fjärdedelar tysk, eller hur man nu säger.

Relationsstatus - Singel


Familj


Hur många är ni i din familj? - 4st + katt

Har du några syskon - En bror

Är dina föräldrar skilda? - Nej

Din mammas ålder - 42 år.

Din pappas ålder - 44 år.

Har ni något husdjur? - En katt

Älskar du din familj? - Hur mycket som helst!



Tog bara halva testet, hoppas att det räckte. Jag fick en kommentar om vilken sida jag skulle börja blogga på sen. Har faktiskt inte bestämt mig än, men jag tror det blir en sida som håller på att skapas just nu. Den är klar efter nyår.


 Letade efter en smiley som skulle beskriva hur jag känner mig just nu, blev inte den här passande?  

Av matilda - 26 november 2010 10:32

Hello  


Som rubriken säger, så är jag hostig. Inte vilken hosta som helst, utan RETHOSTA. Usch vad jag hatar den. Jag har varit hemma från skolan hela veckan på grund av endast mysiga saker. Hosta, feber och en förkylning som heter duga. Och imorse upptäckte jag att nässprayen var slut. Och att vår hostmedicin gick ut i Juni 2003. Snacka om dagens ilandsproblem. Räkna med bra uppdatering idag, jag har SJUKT tråkigt. 


Löww


/Matilda    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards