matildaass

Direktlänk till inlägg 27 november 2010

Gödmörgön !

Av matilda - 27 november 2010 08:45

Nu har jag precis vaknat lite. Känner mig helt slut. Men det är en sak som är typiskt mig, jag vaknar alltid tidigt på helger, och då är det omöjligt för mig att somn om! Känner någon igen sig? Kan tänka mig det...

Så vad ska jag göra idag? Jo, jag har tänkt försöka få en massa saker gjorda idag, så här kommer en liten lista:


1. Tvätta håret, ett måste!

2. Julpynta. Vi ska se om vi lyckas rota fram alla grejer från vinden idag.

3. Jag har lovat mamma att fixa lunch. Det får bli något enkelt, ägg kanske.

4. Titta på ett Midsummer Murders avsnitt som jag har spelat in.

5. Ikväll så ska min gudmor och hennes kör uppträda på CuLturen. Det ska bli kul och se! Jag ska försöka filma och grejer,, Får se hur det blir.


En grej till, gå INTE till hairdesigns. En frisör som ligger mittemot spicy hot. Dom är grymma på att klippa, det kan man inte säga något om. Men Raida, hon som både äger stälet och är frisör, är VÄLDIGT sträng. Jag satt alltid och var rädd för henne. Och var beredda på att hon säger vad hon tycker. Hon sålde ett schampo till mig som inte alls var bra. Det stog på baksidan "gör att allergi test innan du använder produkten" och "Använd engångshandskar" "förvaras oåtkommligt för barn". 


När mamma ville byta det så blev dom osams. Nåja, jag går gärna till en annan frisör.



 
 
Ingen bild

avesta ;*

27 november 2010 11:23

Gå till Salong Ada , jag klipper mig endast där och frisörskan är jättetrevlig och billigt är det också ;)

 
Ingen bild

Louisa

27 november 2010 21:02

Prova Color istället, hos Caroline! Jag har klippt mig hos henne sen jag var fyra :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda - 5 juni 2011 18:03

http://matildagrundman.devote.se/

Av matilda - 3 juni 2011 13:09

så därför tänker jag inte blogga mer här och inte heller godkänna allqa frågor jag fick på frågestunden. ...

Av matilda - 30 maj 2011 22:09

Fråga på, jag svarar på allt!

...

Av matilda - 22 maj 2011 21:00

I'm bored!

Av matilda - 22 maj 2011 19:37

Va är set för jävla outbildade loser-lärare som ger en 3 prov EFTER att man har fått omdömena? Jäkla skit. Sen har jag diagnos nästa vecka också, som om det inte redan var nog redan liksom. Ja så då kan ni väl gissa vad jag gör nu? Pluggarpluggarpl...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards